Luisterkind worden
De Zelfspodcast is de grootste wekelijkse podcast van Nederland met een jonge (18-35), hoogopgeleide doelgroep en een actief betalende community. Door de humor en creativiteit is elke reclamecampagne uniek.
Waarom het werkt
Sterk bereik
Binnen een jaar gegroeid naar Nederlands grootste wekelijkse podcast met meer dan 500k plays per maand.
Sterke community
Grote actieve community met hoge engagement via liveshows, nieuwsbrieven, groepschat en exclusieve content.
Sterke inhoud
Scherpe actualiteit & humoristische rubrieken met ruimte voor custom-made native advertisement.
Native
Advertentie die op een speelse manier in het concept tijdens de aflevering wordt verwerkt.
Voorbeeld:
Matrassenmerk met wekelijkse rubriek ‘slaapadvies’ (vanuit expert-rol).
Pre-roll
Vooraf opgenomen audio van max. 15 sec. met de adverteerdersboodschap die aan het begin van de podcast wordt afgespeeld.
Voorbeeld:
“Deze podcast wordt mogelijk gemaakt door JOUW MERK.”
Events
Opnames op locatie zijn mogelijk en in overleg andere op maat gemaakte campagnes.
Voorbeeld:
Opnames op (unieke) locatie, campagne via social, video en meer.
Community
Interactie met de Zelfpodcast-community. Denk aan mogelijkheden rondom video, mailinglijsten, chatgroeps en giveaways.
Voorbeeld:
Interactieve events/giveaways en extra content via mailwisseling.
Voorbeelden
Unieke campagnes
Geen tussenpartijen
Maak direct contact met de makers die de gehele productie verzorgen, zowel qua inhoud (uitdenken van rubriek) als qua vorm (jingles e.d.).
Sterke aandacht
De advertentie wordt verpakt in vermakelijke content waar de luisteraar niet omheen kan en bovenal wil(!).
Oprecht vanuit de makers
De advertentie is extra effectief omdat de doelgroep een sterke persoonlijke band voelt met Sander en Jaap.
Statistieken
Meer weten over de mogelijkheden, onze doelgroep en de prijzen? Neem dan contact op.